Tuesday, August 28, 2007

Just to say hellllloooo

Hai semua...sorrylah lama tdk update our blog anyway thank your very much tuk anda semua yg sudah melayar blog ni...ok...apa yg nak dicakap ahhh??? oklah saya mulakan dgn album AC Worship Team yang sdh ada dipasaran...jujur saya katakan bahawa saya sangat berpuas hati dgn album kita yg ke-3 ni. semasa saya menjaga gerai di konferensi yg lalu, bnyk yg mengatakan kualiti vol3 ini ada perubahan yg bnyk dari album kita yg lalu. Anyway semuanya untuk kemuliaan Tuhan, tanpa DIA siapalah kita?...setakat ini kita sudah menjual lebih dari 150 CD dan 100 kaset....Harapan saya agar album ini bkn setakat untuk mencari kewangan tetapi biarlah album ini menjadi satu berkat kepada semua org yang mendengar dan menjadi satu titik permula utk setiap perbadi lebih mendekat kepada Tuhan melalui penyembahan. Biarlah Album Kutemukan Kasih menemuikan kita kasih yang dari Tuhan....Akhir sekali bantu kami AC Worship Team dalam Doa agar kami sentiasa merendahkan diri di hadapan Tuhan, sesama kita, selain menghormati dan melengkapi satu dgn yg lain...GBU